CIRCUIT CLASSIC

EL CIRCUIT MORERA - ESCALADEI - MARGALEF - MORERA

Sortim de La Morera de Montsant pel GR 171 fins arribar a la cruïlla del Camí de Cartoixans, on el seguirem cap a la Cartoixa d'Ecaladei.

Continuarem pel mateix camí passant per l'Ermita de la Pietat i començarem a pujar una pista on trobarem l'avituallament, punt on s'inicia la forta pujada del
Grau de l'Escletxa.
Una vegada a la
Punta del Boter agafem la Serra Major direcció Albarca passant per llocs com el Cim de la Cogulla.

En aquest punt es divideix la cursa, els participants del circuit llarg agafaran el sender que baixa pel Barranc de la Rovellosa fins al Pantà de Margalef on trobaran el segon avituallament, aquí cal carregar bé les piles. Creuarem el pont i començarem la segona pujada, pel Barranc de la Taverna, la més llarga del circuit (5K amb 670mD+), un cop a dalt trobarem el tercer avituallament (només líquid) i tornarem a la Serra Major.

Poc abans d'arribar al Pi del Cugat ens desviem cap al PR-C 14 que ens porta al Clot del Cirer, després pujarem de nou a la Serra Major per continuar pel Piló dels Senyalets fins arribar al Grau de Grallera, on baixarem de nou a La Morera de Montsant.